HR Marketing
2017. szeptember 29. - kerzo - Marketing

Új feladatok a marketingben?

Mostanában egy érdekes trendet fedeztem fel. Eddig a marketing feladata a vevőszerzés volt, illetve a vevővel történő kommunikáció, tehát gyakorlatilag ez volt az egyetlen célcsoport a feladatok elvégzésében. Na de most ez már nem elég! A munkaerőhiány új feladatokat ró a marketingre is. Egy vállalkozás hírneve már nem csak a vevőknek fontos, hanem munkakeresőknek is! … “Új feladatok a marketingben?” bővebben

2017. március 20. - kerzo - Vevői kommunikáció

Milyennek látszik a céged, amikor nem “otthon” kell megmutatni?

A tavasz a nagy kitelepülések kezdete, ilyenkor a cégek összepakolják a vándor tarisznyájukat, és útnak indulnak, hogy állásbörzéken és szakmai kiállításokon, vásárokon mutassák meg magukat. Jól hangzik, hogy akad egy felület, ahova elvihetjük a szervezeti kultúránk egy kis szeletét, és megmutathatjuk azoknak, akik érdeklődnek irántunk. De a gondok csak ezután kezdődnek!

2016. december 26. - kerzo - Vevői kommunikáció

A karácsonyi ajándékbeszerzés tapasztalatai

Az idei év egy kicsit más volt, mint a többi. Úgy látszik, hogy nem csak én, hanem sokan mások is azt gondolták, hogy idegkímélőbb, ha a hosszú sorbanállások helyett az online ajándékbeszerzést választjuk. Nem biztos, hogy jó ötlet volt. Legalábbis a tapasztalatok elég vegyesek voltak.

2016. január 7. - kerzo - Menedzsment renszerek

A sumákolás, mint magyar módszer

Ez bejegyzés már elég régóta érlelődik bennem, de most a Hosszú Katinka ügy kapcsán még inkább felerősödött bennem, hogy meg kellene írnom. Arról szól, hogy van egy ilyen sumákolós mismásolós vezetői és munkatársi magatartás, ami nem hogy segítené, egyenesen gátolja bármilyen szervezet működését, fejlődését.

2014. november 29. - kerzo - Érdekesség, Vevői kommunikáció

A dél-koreai film fejlődése a nézői visszajelzések által

Kora délután volt egy műsor a tévében, aminek a címe az volt, hogy “Dél-Korea – Egy ország, ami a képernyő elé szegez”. A műsor arról szólt, hogy miként fejlődött a dél-koreai filmipar az utóbbi évtizedekben. De volt benne egy nagyon érdekes rész, ami azt taglalta, hogy mennyire veszik figyelembe a nézői visszajelzéseket a sorozatok készítése … “A dél-koreai film fejlődése a nézői visszajelzések által” bővebben

2012. november 5. - kerzo - Internet, Vevői kommunikáció

Norbi és az ügyfélkezelés

Azt hiszem, a mai nap legnagyobb felháborodását kiváltó eseménye az online világban az volt, amikor Schobert Norbi a Facebookon,  finoman szólva is nem a legbarátságosabb hangnemben kommunikált az egyik hozzászólóval.

2012. november 5. - kerzo - Vevői kommunikáció

Ügyfélkezelés a MÁV-nál

Az már most látszik, hogy ezzel a címmel többször fogunk még találkozni, de csak remélni merem, hogy pozitív kontextusban is előkerül majd a cég. A mostani apropó, hogy a 70-es vonalon Budapest – Vác – Szob vonalon pályafelújítási munkálatok lesznek, és ehhez kapcsolódóan vágányzári hirdetményben tájékoztatnak a megváltozott menetrendről.