Hangosabban mond a kódod, mert az ügyfél nem hallotta rendesen

Ma reggel a postán volt dolgom, és ha már ott jártam, újrakötöttem a kötelezőt.  Tudom, nem lehet sikeres ember, akinek a postán van a kötelezője, de olyan kedvezményeket adnak, ami máshol nincs, így számomra elég versenyképes. Ráadásul mivel már van tapasztalat a kárrendezésben, pozitív a benyomás is velük kapcsolatban. Szóval ahogy állok a pultnál, és intézzük a papírmunkát, egyszer csak az ügyintéző hölgy hangosan odaszólt a helyiség másik végében ülő kolléganőjéhez: Erzsébet, meg tudod mondani a kódodat?

Ebben a szituációban egy kicsit felszisszentem, mert a kollegina szó nélkül, jó hangosan elkezdte kiabálni.  Azt tudni kell, hogy ezt a postahivatalt nemrég újították fel, az eddigi elrendezés szerint külön volt választva az ügyféltér a dolgozóktól. De az új egy teljesen nyitott, egy légterű kialakítás. Gondolom, hogy a régi reflexek még megvoltak, ami a zártabb falak mögött megengedhető volt, az most a nyitott ügyféltérnél még akár kínos is lehet.

Mellesleg azt a kérdést is felveti az eset, hogy az én ügyintézőm milyen jogon köti a biztosítást, ha nincs a rendszerhez saját hozzáférése? Vagy ha bárki köthet, akkor miért nincs mindenkinek hozzáférése? Főleg azért probléma, mert mégis csak személyes adatokat kezelnek. Ha rosszul kötik meg a szerződést, amiből később problémája lehet a biztostónak, akkor melyik ügyintézőt veszik elő? Mert a legegyszerűbb azt, akinek a kódjával történt a kötés. Gondolom az sem véletlen, hogy bizonyos funkció használata kód megadásához van kötve. Az sem lehet véletlen, hogy azt a kódot éppen Erzsébet tudta.

Azért a poén az volt, amikor az ügyintéző megkérdezte, hogy hozzájárulok-e az adataim további felhasználásához. Mondom persze, csak ne túl hangosan kürtöljék világgá! 🙂

Egyébként utánanéztem , hogy milyen tanúsításokkal rendelkezik a Posta. Arra jutottam, hogy nem ismeretlen számukra az információbiztonság, hiszen az Elektronikus Posta Központ alkalmazza. Legyen ez bármi is. Talán érdemes lenne kiterjeszteni a többi tevékenységre is, valamint a postai alkalmazottakra, ha már banki és biztosítási tevékenységet is folytatnak.

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek nyomj egy „Tetszik”-et, és oszd meg ismerőseiddel!