Ügyfélkezelés a MÁV-nál

Az már most látszik, hogy ezzel a címmel többször fogunk még találkozni, de csak remélni merem, hogy pozitív kontextusban is előkerül majd a cég. A mostani apropó, hogy a 70-es vonalon Budapest – Vác – Szob vonalon pályafelújítási munkálatok lesznek, és ehhez kapcsolódóan vágányzári hirdetményben tájékoztatnak a megváltozott menetrendről.

Ez örvendetes dolog, hiszen bárki utána nézhet, hogy kedvenc vonata milyen változások szerint megy. És a gond szerintem rögtön ebből a mondatból következik. Az embereket pont a változások érdeklik! Szerintem nem okozott volna komoly többletmunkát az, ha valamilyen módon, például színekkel jelölik, hogy melyik vonatot mennyiben érint a változás. Elég lett volna három jelölés, hogy ez a vonat nem közlekedik, az ennyit és ennyit várakozik adott megállóhelyen, amaz pedig más időpontban indul. Amennyiben az utasok kiszolgálása lenne a cél, akkor minden bizonnyal olyan hirdetményt készítenek, amelyik ténylegesen segíti az eligazodást. Egyszer talán eljutunk oda is.

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek nyomj egy “Tetszik”-et, és oszd meg ismerőseiddel!