Norbi és az ügyfélkezelés

Azt hiszem, a mai nap legnagyobb felháborodását kiváltó eseménye az online világban az volt, amikor Schobert Norbi a Facebookon,  finoman szólva is nem a legbarátságosabb hangnemben kommunikált az egyik hozzászólóval.

Az ominózus hozzászólás, ami kiverte a biztosítékot, a következő volt:

Egyfelől zseniális húzás volt, hiszen valószínűleg a bejegyzés komment rekordot ért el. Ha marketinges lennék, akkor azt mondanám hogy így kell csinálni, meg kell osztani az embereket, és akkor majd viszonylag olcsón el lehet jutni jó sokhoz. Ez persze be is jött, hiszen mindenki erről beszélt. AZ már más kérdés, hogy ezért Norbi ténylegesen milyen árat fog fizetni?  Ez az, ami pénzben vagy nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem mérhető. Nem tudhatjuk, hogy hány olyan potenciális vásárló volt, akik ennek a kommunikációnak a hatására mégsem próbálják majd ki az Update termékeket. És azt sem tudhatjuk, hogy mennyi jelenlegi vásárló van, aki emiatt keres magának más alternatívákat.

De persze tudjuk, hogy a negatív reklám is reklám, biztosan vannak olyanok is, akik egyetértenek a hozzászólással. Végső soron nem történt más, mint a termék pozicionálása rendhagyó módon. Nem gondolnám, hogy ez a járandó út, de a végső ítéletet a vásárlóközönség fogja kimondani.

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek nyomj egy „Tetszik”-et, és oszd meg ismerőseiddel!