Hamarosan karácsony – halmozódnak a hibák

 

Nem tagadom, néha elragad a hév és bevásárolok könyvekből. 2017-ben természetesen teljesen átlagosnak számít, hogy a kényelmes seggemet nem felemelve, az otthon melegét kihasználva online rendelem meg a kiszemelt példányokat. Merthogy az olyan gyorsan megvan!

Kivéve a karácsonyi szezonban, és ha olyan könyvet rendelek, aminek 4-7 nap a várható szállítási ideje.

Mitől vagyok elégedetlen?

Történt, hogy még november 28-án rendeltem 4 könyvet, amiből egy rendelkezett 4-7 napos szállítási idővel. Gondoltam ez munkanapban értendő, tehát legkésőbb december 7-én megkapom a szállítmányt. De a Bookline biztonsági játékos, így előre a december 13-át adta meg, mint szállítási határidő. Nyilván, ha nem szállítanak, akkor előbb-utóbb elérjük a határidőt, és akkor ki kell találni valami újat. És a megoldás roppant elmés:

Rendelésében sajnos vannak olyan tételek, amelyeket az eredetileg vállalt határidőre nem tudunk kiszállítani.

Annak érdekében, hogy a többi tételt határidőre szállítani tudjuk, Önnek lehetősége van lemondani az eredeti határidőre nem teljesíthető tétel(eke)t.

Értem! Tehát mondjak le valamiről, amit szerettem volna, és amit a weboldal alapján megígértek.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben nem mondja le a problémás tétel(eke)t, akkor 2017.12.22-ig még megpróbáljuk teljesíteni a rendelést, ezt követően a részben sikeres rendelés kerül kiszállításra!

Tehát ha jól értem, akkor vagy lesz könyvem, vagy nem.

Milyen lenne a jó kommunikáció?

Azt el tudom fogadni, ha valami nincs, de akkor ne árulják. Viszont ez a könyv a mai napig ugyanúgy elérhető a webshopban, ugyanolyan 4-7 napos szállítási határidővel. Remélem nem velem kivételeznek!

Szóval a kommunikáción lehetne finomítani. Ha az eredeti határidőre nincs meg valamelyik példány a rendeltek közül, akkor a többit szállítsák ki, és egy sajnálkozó levél kíséretében jelezzék, hogy a hiányzót a saját költségükön utólag szállítják.

Lehetne monitorozni a rendelési rendszert, és ha találnak benne olyat, amit nem tudtak időre kiszállítani, akkor gyanítható, hogy nincs, tehát módosítsák a termék adatlapját a webshopban, hogy ideiglenesen nem elérhető, hogy mások ne akarjanak belőle rendelni. Egyrészt felesleges, másrészt csak növelik vele az elégedetlen ügyfelek számát.

Azt egy kicsit nehezen dolgozom fel, ha egy rendelés esetén csak két lehetőségem van: vagy megérkezik dec. 22-ig, és akkor lesz könyvem, vagy ha addig nem jön meg, akkor már nem is lesz, mert törlik a rendelést. Nekem az is jó lenne, ha csak januárban szállítanák ki, csak megkapjam.

És nem, nem tudom máshol megrendelni, mert csak itt volt “elérhető” a webáruházban!

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek nyomj egy “Tetszik”-et, és oszd meg ismerőseiddel!