Könyvajánló: GAMIFICATION – Az üzleti játékok forradalmasítása

 

Nekem egy kicsit korábban jött idén a Jézuska, és hozott is egy nagyszerű könyvet. Témája a gamification, ami mostanra napjaink divatos módszerévé kezd válni. Magyarországon még csak most kezd terjedni a szemlélet, és talán a 2017-es év lendületet is fog adni az alkalmazásának, hiszen van már magyar nyelvű könyv is.

Bár már készült egy szakdolgozat a témában nálunk az egyetemen, de nem volt egyszerű dolga az írójának, hiszen csak idegen nyelvű irodalom állt rendelkezésére. Most viszont remélhetően beindul valami, és egyre többek számára lesznek elérhetőek a téma magyar nyelvű irodalmai.
gamification
A könyv szerzője Gabe Zichermann és Joselin Linder. Zichermannt tartják a legfőbb szakértőjének az ügyvél- és alkalmazott-elkötelezettségi stratégiák tervezése terén, Linder pedig társszerzője a Game-Based Marketing című 2010-es Zichermannal közös könyvnek.

A könyv három nagy részben taglalja a gemifikációt. Elsőkét arról írnak a szerzők, hogy mit jelent a gemifikáció a stratégiában, a második részben arról szól, hogy miként lehet a személyzeti politikába beépíteni a módszert. Ez a terület kitér arra is, hogy nem csak a meglévő csapatok teljesítménye pörgethető fel a gemifikációval, de a toborzásban is hatékonyan használható. A könyv harmadik része azt fejtik ki, hogy miként vonható be a fogyasztó a játékba, ami által növelhető az elkötelezettsége.

A könyv a Libri és a Bookline oldalán előrendelhető, valamit a kiadó honlapján megvásárolható 5200 forintért.

(Kép forrása: https://www.z-press.hu)

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek nyomj egy „Tetszik”-et, és oszd meg ismerőseiddel!